Hoppa till sidinnehåll

Forskning och utveckling inom kategori "Undervisning"

Visar sida 70 av 126

Välj typ av innehåll inom kategori "Undervisning":

Most states fail to measure teachers’ knowledge of the ‘science of reading,’ report says

2021-03-26
For many elementary school teachers, teaching students how to read is a central part of the job. But the majority of states don’t evaluate whether prospective teachers have the knowledge they’ll need to teach reading effectively before granting them certification, according to a new analysis from the National Council on Teacher Quality.
Forskning och utveckling kategorier

Japansk modell gav utveckling

2021-03-26
Bygg en organisation där lärarna själva tar huvudansvaret för undervisningsutvecklingen, säger författarna till boken ”Lärardriven skolutveckling”. Kvaliteten på undervisningen skulle höjas om skolan blev bättre på att identifiera områden där undervisningen inte ger ett lärande för eleverna.

Juggling ‘Roomers’ and ‘Zoomers’? How teachers make hybrid learning work

2021-03-18
After making a major shift to remote learning at the beginning of the pandemic, some teachers had to adjust to another unfamiliar environment when their school buildings reopened: teaching students online and in-person at the same time. Engaging, monitoring and supporting two sets of students with very different needs is a complex juggling act that…
Forskning och utveckling kategorier

Att välja, värdera och granska digitala lärresurser – tillsammans!

2021-03-17
Det finns ett enormt utbud av digitala lärresurser, som innebär ökade möjligheter att bedriva en varierad undervisning. Men att som ensam pedagog välja ut och värdera lärresurser utifrån flera olika perspektiv är komplext och tar mycket tid. När man gör arbetet tillsammans på skolan kan vinsterna bli stora.
1697071126