Hoppa till sidinnehåll

Forskning och utveckling inom kategori "Lärarprofessionen"

Visar sida 72 av 93

Välj typ av innehåll inom kategori "Lärarprofessionen":

Forskning och utveckling kategorier

How do high-performing countries prepare and support teachers?

2018-08-14
High-performing countries, including Finland, Singapore and China, and some Canadian provinces take a variety of steps to recruit and retain high-quality teachers, according to Linda Darling-Hammond, executive director of the Learning Policy Institute. At a recent conference, she discussed several successful teacher preparation programs, including one in China that has set up teaching competitions.
Forskning och utveckling kategorier

Isak Skogstad: En genomgripande reform av landets lärarutbildningar krävs

2018-06-11
Dagens lärarutbildningar baseras i allt för låg grad på modern vetenskap om hur människor lär, samtidigt som det i hög utsträckning saknas utbildning i praktisk undervisningsmetodik. Detta gör nya lärare dåligt rustade för sitt jobb. Situationen kräver en genomgripande reform av landets lärarutbildningar, menar skoldebattören och läraren Isak Skogstad.
Forskning och utveckling kategorier

The necessity of boundaries

2018-06-01
It is important for teachers to set boundaries to preserve their professional energy and continue to meet their students' needs, writes Johanna Rauhala, a teacher and peer coach. In this blog post, she offers advice to help educators be more mindful of their limits and maintain their stamina in the classroom.
171727393