Hoppa till sidinnehåll

Forskning och utveckling inom kategori "Covid-19"

Visar sida 15 av 23

Forskning och utveckling kategorier

Child abuse is harder to spot during the pandemic. What can educators do?

2020-11-12
Reports of child abuse declined between 30% and 70% nationally during the coronavirus pandemic when more students were learning remotely. In this interview, Bart Klika, chief research and strategy officer at Prevent Child Abuse America, offers strategies to help educators identify and prevent potential neglect or abuse.
Forskning och utveckling kategorier

"Want to rethink education after Covid-19? Creative solutions mean taking more risks"

2020-11-11
Act like entrepreneurs and avoid missing opportunities. Educational leaders should be less risk averse, seize opportunities and try out new ideas, even if you only have 50 percent of the information, writes Henry M. Smith, assistant professor at the Johns Hopkins School of Education and a former U.S. assistant secretary of education.

Fjärrundervisning kan bli kvar även efter corona – men inte i helklass

2020-11-10
En ny Örebrostudie har undersökt hur skolor lyckats med undervisningen på distans under våren – mellan mars och maj. Den visar att elever främst har fått jobba på egen hand och att det varit mindre diskussioner och interaktivitet. Samtidigt planerar många skolor att behålla fjärrundervisning, inte för hela klasser, men för vissa elever.
114151623